NEO LITEN BLIR STOR

Direktlänk till inlägg 12 juni 2021

VI FÅR TID TILLSAMMANS.

Av Neo Gustafsson - 12 juni 2021 18:50


Vi har det så skönt på våra promenader. Neo säger till när han vill gå o när han vill åka i sin fina vagn. 

 

Nu har det inte varit så varmt ett par dagar så det har varit skönt för honom, han gillar inte när det är för varmt. Men han har ju med sig sin kyldyna o den älskar han att ligga på, det gör han även här inne o jag har den i min säng oxo.



 

Neo ska ju alltid hålla i sitt koppel. Han tuggar inte på det utan han biter,, håller det i munnen, sen kan han slänga lite med huvudet men det har inte gått sänder ,, än. 


 

Jag måste vila lite mamma innan vi kommer hem =)


 

Mitt hjärta ♥


   

Han har en liten söt pussmun ♥


 

Jag älskar hans lilla tunga ♥


Ja nu har han gått lite så nu säger han till att han vill åka i vagnen =)

 

   

Det är nya dofter överallt, ja det är som att läsa tidningen för honom =)


 

Mitt ♥


 

Han älskar sin kyldyna o sin lilla kanin =) Han satt o somnade så hans bakben går framåt på båda sidorna. Jag tror inte att han har några ben i kroppen för han är helt lealös =)


 

Ja nu var han trött igen så nu vill han åka =)


 

Jag har öppnat upp så han kan titta,, ja det kan han annars oxo för det är nät men jag öppnade den.


 

Huvudlös hund =)


 

Måste ju ställa upp på bild =)


 

Jag ÄLSKAR den här bilden ♥


 

Tittut =)


 

Han lilla söta rumpa =)


 

Ja så här ser vagnen ut.


     

Det är många öppningar på den. Den är jättebra. 

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Det är så roligt att gå på mina promenader. Jag har saknat dom så otroligt mycket.  Det är så roligt att ha sällskap. Ja, det tar längre tid men det får det göra. Neo får gå när han vill o jag stoppar honom inte, det är han som bestämmer takten o när han vill gå o när han vill åka. 

 

Det var många i dag som gjorde tummen upp när dom kom körandes i sina bilar, jag ha ringen aning om vem dom var. Träffade på ett par o dom sa att det var lite roligt, det hade dom inte sett innan. Det kom 2 unga killar på sina cyklar o sa att Neo var så gullig i sin vagn, dom kunde varit mellan 10-12 år ?  Det såg ut som att det kom en kille i en bil som filmade men jag är osäker =) Det gör mig inget i såna fall, jag är glad över att jag köpte vagnen för nu kan Neo följa med mig o få frisk luft.  Vi får tid tillsammans även på våra promenader. Det är  han o jag o jag Njuter ♥

 

Hoppas att ni har det bra där ute. Var rädda om er o varandra. 

 

NOSPUSSEN ♥

 


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Neo Gustafsson - 13 juni 2022 18:41


      Hundar som gillar att bada eller är ute länge i kallt eller regnigt väder kan ibland drabbas av något som kallas för vattensvans. “Frozen tail”, “water tail” eller “wet tail” är andra namn på detta til...

Av Neo Gustafsson - 14 februari 2022 11:48


      I dag är det en speciell dag för i dag är det många hjärtans som har en alldeles egen dag o den heter Alla Hjärtans Dag. Jag önskar dig många Alla Hjärtans Dag kramar till Dig Önskar ER alla an Glad Alla Hjärtans Dag ♡ ♥b...

Av Neo Gustafsson - 29 januari 2022 16:26

      Vet ni vad ? I dag har jag bott hos min mamma i 1 år. 1 underbart åt tillsammans med mamma,, o mommo o det har varit underbart.   Mamma hade ingen aning om att jag skulle flytta hem till henne. Hon blev så chockad..    Det var s...

Av Neo Gustafsson - 28 januari 2022 20:20


    Det är så kuvligt att jag har kunnat samla in så många pengar. Tänk vad dom pengarna betyder så mycket för djuren..    Insamlingen håller på i 118 dagar till o mamma har lovat att jag ska få skänka lite till nästa månad.     Ni f...

Av Neo Gustafsson - 26 januari 2022 19:12


        Hej mina söta vänner. Tänk att vi har så många vänner som vi kan leka med men det är inte alla som har det för dom försvinner hela tiden o tillslut finns det inga vänner kvar för dom andra o det är riktigt sorgligt.    Men nu ha...

TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Skapa flashcards