NEO LITEN BLIR STOR

Direktlänk till inlägg 15 juni 2021

LIVET ÄR UNDERBART.

Av Neo Gustafsson - 15 juni 2021 19:51


Det är helt fantastiskt att se Neo växa till sig. Han är så rolig o jag skrattar gott åt honom. 

 

Han får sina spel o springer runt här. Inne i lägenheten o ut i trädgården o in igen. Är han ute själv i trädgården så kommer han in med jämna mellanrum för att se om jag är kvar här =)

 

Han tycker om sin vagn o vill följa med mig på mina promenader. Han säger till mig när han vill gå ner o gå lite o han säger till sen när han vill åka i vagnen.

 

   

Han håller ju gärna själv i sitt koppel o bestämmer när o vart vi ska gå =)

 

 

Han har inte tappat 2 av sina valptänder.. Hoppas att han gör det snart så att hans vuxentänder inte blir sneda. Jag får hålla koll på det.

 

   

Var nere hos lilla familjen i lördag o hade roligt. Neo älskar Liam.

 

 

Herregud, han är bara så söt ♥

 

 

Han försöker nästan jämt att ta med sig sina leksaker när han ska gå ut o kissa =)

 

 

Ja man blir lite trött när man springer runt en stund  med bollen.

 

   

Vilar inne hos mormor =)

 

   

Ha så här ser han ut när han är nybadad. Han är så duktig, visst försöker han att smita men stannar snällt kvar när jag ber honom. Med Teddy fick jag kämpa jättemycket så Neo är lätt att ha att göra med ♥

 

 

Nu är det så mamma att jag ska behålla kopplet på mig en liten stund till bara för att jävlas =)

 

Det är så skönt att ligga på kyldynan.. Sängen som ligger slängd där fick mormors katt Bailys  för Neo är lite stor för den.


 

Jag får gömma mina tofflor för han ska tugga på dom han är precis galen =)

 


 

Jag vill ta med mig Angry Bird ut,, snääääälla mamma =)


 

Lekt med bollen hos lilla familjen ♥


 

Du behöver inte alls skriva nåt,, inte nu =)


 

Se sån stil han har =)


 

Lite lek o bus =)


 

Det blåser rejält.


 
 

Nu har jag väl varit duktig mamma ? ♥


 
 

Mitt hjärta ♥


 

Han snodde med sig mormors leksak som han skulle ta med ut.


 

Ja precis,, leksaken skulle med ut =)


I dag har vi inte tagit nån promenad, vi har tagit det lugnt men dagen har gått fort ändå. 

 

Nu är det snart dags för Neo att äta kvällsmat o sen gå ut innan vi lägger oss o myser innan vi somnar.

 

Dröm Sött där ute o var rädda om er o varandra.

 

NOSPUSSEN  ♥

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Neo Gustafsson - 13 juni 2022 18:41


      Hundar som gillar att bada eller är ute länge i kallt eller regnigt väder kan ibland drabbas av något som kallas för vattensvans. “Frozen tail”, “water tail” eller “wet tail” är andra namn på detta til...

Av Neo Gustafsson - 14 februari 2022 11:48


      I dag är det en speciell dag för i dag är det många hjärtans som har en alldeles egen dag o den heter Alla Hjärtans Dag. Jag önskar dig många Alla Hjärtans Dag kramar till Dig Önskar ER alla an Glad Alla Hjärtans Dag ♡ ♥b...

Av Neo Gustafsson - 29 januari 2022 16:26

      Vet ni vad ? I dag har jag bott hos min mamma i 1 år. 1 underbart åt tillsammans med mamma,, o mommo o det har varit underbart.   Mamma hade ingen aning om att jag skulle flytta hem till henne. Hon blev så chockad..    Det var s...

Av Neo Gustafsson - 28 januari 2022 20:20


    Det är så kuvligt att jag har kunnat samla in så många pengar. Tänk vad dom pengarna betyder så mycket för djuren..    Insamlingen håller på i 118 dagar till o mamma har lovat att jag ska få skänka lite till nästa månad.     Ni f...

Av Neo Gustafsson - 26 januari 2022 19:12


        Hej mina söta vänner. Tänk att vi har så många vänner som vi kan leka med men det är inte alla som har det för dom försvinner hela tiden o tillslut finns det inga vänner kvar för dom andra o det är riktigt sorgligt.    Men nu ha...

TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Ovido - Quiz & Flashcards