NEO LITEN BLIR STOR

Direktlänk till inlägg 16 juli 2021

JAG HAR BLIVIT TONÅRING.

Av Neo Gustafsson - 16 juli 2021 16:59


Om ni visste vad jag har vuxit o blivit stor. Mamma säger att jag växer så det knakar o min päls har oxo blivit lång, men jag ska klippa mig nästa vecka,, ja det är ju om en vecka precis o det ska bli så skönt. Det var ju inte så farligt att klippa sig, Anette var så snäll så det ska nog gå bra den här gången oxo.

 

Mamma har fullt upp med mig, jag bara busar o har mig o jag tycker att det är så roligt när hon jagar mig. Det är ju så när man är tonåring,, då får man hitta på lite bus,, ok mycket bus.. 


 

Det är ju så varmt så vi har inte tagit våra långa promenader för det orkar vi inte o jag mår inte bra i värmen så mamma säger att vi måste vänta lite till.. 


 

Den här filten är så go att tugga på så den tar jag för mamma men säger att jag inte får bita på den,,, ska jag lyssna eller inte ? Njae, ok ibland får jag nog göra det.


 

Mamma säger att jag är duktig när jag badar,, eller duschar men jag vill gärna smita iväg o mamma säger att jag är lite lik Teddy som hon hade innan men han var lite "jobbigare" när mamma skulle duscha honom.. Det är så skönt att springa runt i lägenheten när jag är nyduschad.. Jag får spelet säger mamma.


 

Jag Vet att man inte ska ligga ner o äta för man kan sätta i halsen,,,,


 

,,,, så jag får väl sätta mig upp då så hon inte behöver tjata på mig.


 

Min mamma frågade mig om jag rökte cigarr,, men hon är ju tokig, det kan jag ju inte göra heller. Det är ju mitt goa ben =) 


     

Mamma sa att det finaste man har sätter man på bordet o sen slängde hon upp mig här. 


         

Lilla söta tungan ♥


 

Mamma,, kan jag få mer kex sen när jag har ätit upp den här ?


 

Håll i hatten här kommer jag med bananen =) 


 

Jag har fått en egen pool,, undra hur länge det dröjer innan mamma hoppar i här =)




 

Det svalkade så gott o jag har fått lite leksaker i poolen oxo.


 

Självklart hoppar jag upp i mammas stol o torkar av mig =) 


 

Mamma jag vill ha med mig en sån här hem så jag kan leka lite.


 

Bus bus o mera bus.


 
 

Snarkelisnark =) 


 

Mysbus med goa filten.


 

Nu ska här busas


 

Mamma jag orkar inte gå,, kan du inte bära mig.


 

Haha jag lurade dig,, jag springer i från dig.


 

Ok, mamma jag orkar inte gå sista biten , snälla bär mig =)


 

Min mamma tänker då på allt, hon har gjort en god glass till mig på leverpastej o yoghurt, det är så gott.


 

Låt bli min filt 


 

Nu tar jag den,, den är min.


 

Vem vinner ?


 

Självklart vann ju jag =)


 

Det är så roligt när mamma läser reklamen,, då tar jag den för henne o hon får jaga mig o det är skoj.


 

Mamma ,, den är min,, min ,, min.


 

Jag älskar ju mina leksaker så dom vill jag ha med mig överallt.


 

Jag förstår inte varför jag inte får leka med min säng ? 


 
 Jag älskar att hålla själv i mitt koppel även när vi har kommit in. Jag håller kopplet nästan hela tiden när vi är ute,, jag är rädd att mamma ska gå vilse så det är lika bra att jag sköter promenaderna då vet jag att vi kommer hem ordentligt. 

Nu ska vi gå ut o tissa o babba lite. Var rädda om er i värmen, drick lite extra vatten.. 

 

NOSPUSSEN ♥

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Neo Gustafsson - 13 juni 2022 18:41


      Hundar som gillar att bada eller är ute länge i kallt eller regnigt väder kan ibland drabbas av något som kallas för vattensvans. “Frozen tail”, “water tail” eller “wet tail” är andra namn på detta til...

Av Neo Gustafsson - 14 februari 2022 11:48


      I dag är det en speciell dag för i dag är det många hjärtans som har en alldeles egen dag o den heter Alla Hjärtans Dag. Jag önskar dig många Alla Hjärtans Dag kramar till Dig Önskar ER alla an Glad Alla Hjärtans Dag ♡ ♥b...

Av Neo Gustafsson - 29 januari 2022 16:26

      Vet ni vad ? I dag har jag bott hos min mamma i 1 år. 1 underbart åt tillsammans med mamma,, o mommo o det har varit underbart.   Mamma hade ingen aning om att jag skulle flytta hem till henne. Hon blev så chockad..    Det var s...

Av Neo Gustafsson - 28 januari 2022 20:20


    Det är så kuvligt att jag har kunnat samla in så många pengar. Tänk vad dom pengarna betyder så mycket för djuren..    Insamlingen håller på i 118 dagar till o mamma har lovat att jag ska få skänka lite till nästa månad.     Ni f...

Av Neo Gustafsson - 26 januari 2022 19:12


        Hej mina söta vänner. Tänk att vi har så många vänner som vi kan leka med men det är inte alla som har det för dom försvinner hela tiden o tillslut finns det inga vänner kvar för dom andra o det är riktigt sorgligt.    Men nu ha...

TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2021 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Skapa flashcards