NEO LITEN BLIR STOR

Alla inlägg den 15 augusti 2021

Av Neo Gustafsson - 15 augusti 2021 19:39


Vad roligt det är att vara tonåring. Jag busar o har mig med mamma så hon blir lite tokig på mig,, men då blir det ju bara ännu mer roligare. 

 

Vi jagar varandra i lägenheten o busar för fullt. Hon försöker lära mig ordet Ligg,, men herregud jag har inte tid med sånt. Det får vi ta sen när jag har busat klart.. 

 

Men i går så hade jag så roligt. Jag fick faktiskt vara själv med mommo,, hon tog med mig på fotboll o det var första gången jag var på fotboll. Det var så roligt o jag älskar min mommo o att vara med henne.

 

 

Det var så roligt att leka med andra hundar, jag tar alla chanser jag får att göra det. 

 

 

Jag måste ju nosa lite oxo o se hur det står till med min nya kompis =)

 

   

Titta en kompis till, det är ju helt otroligt vilken tur jag har som får träffa andra goingar. 

 

 

Man måst ju nosa o vara lite försiktig,, känna av läget liksom. Men det kändes jättebra o jag ville ju leka igen.. Kom igen, vi kan väl leka lite,, bara lite.

 

 

Men hallå,,, nu har vi väl nosat klart,, kom o lek lite i stället.. Gosa kan vi göra efteråt =)


  

Sådär ja,, nu kan vi leka för fullt.. Det är ju så roligt. Men jag vet ju inte alls vad du heter ? Jag heter Neo o jag är en busig tonåring säger min mamma o jag tror att mommo håller med.

 

 

Oj oj en till kompis,, är det julafton ?? Julafton vet jag inte ens vad det är för jag har inte haft nån än.. 

 

 

Vänta,, jag måste nosa lite här oxo, sitter du still är du snäll..

 

 

Jaja, du får gärna nosa lite på mig oxo men jag är inte klar med att nosa på dig,, men snart kan vi leka lite igen. 

 

   

Detta är min trädgård o den är jag så glad i. Den är precis lagom att leka i så det får gärna komma en liten kompis o leka med mig. Är du snäll, liten o busig så är du välkommern. 

 

 

Kevin,, keeeeviiiiinnnn var är du ?? Kevin är min kompis, för han brukar alltid sätta sig ner o busa med mig o en gång hämtade han ett glas vatten, det är en komps det. Jag saknar honom, jag brukar stanna här men han kommer inte ut längre. Men Kevins mamma kanske kommer ut snart o Ing-Marie =)

 

 

Den här leksaker gömde jag för mamma när hon skulle tvätta mina leksaker, men jag vet att den oxo behöver tvättas så det blir väl nästa gång. 

 

 

Man blir lite trött när man har busat o har haft roligt. O då är det skönt att komma hem till mammas trygga famn o att få ligga i hennes stora säng. Det var så roligt att vara med mommo o jag hoppas att vi ska hitta på nåt skojsigt snart igen. 

 

Men, jag är lite ledsen.. För min mommo ska åka iväg o vara borta jättelänge o jag vet inte hur jag ska klara det ? Jag kommer ju att sakna henne jättemycket. Det är inte alls roligt att hon ska åka bort men jag vet att mommo längtar så mycket o det är skojsigt för henne. Jag hoppas att tiden går fort tills hon är hemma igen. Då ska jag pussa på henne o busa med henne .. Jag hoppas att hon får kuvligt på sin resa, men att hon kommer att sakna mig lite. 

 

Nu ska jag äta lite kvällsmat sen ska jag o mamma gå ut o sen ska vi lägga oss.

 

Hoppas att ni har haft en busig dag. God Natt O Sov Gott.

 

NOSPUSSEN   



TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Ovido - Quiz & Flashcards