NEO LITEN BLIR STOR

Alla inlägg den 2 maj 2021

Av Neo Gustafsson - 2 maj 2021 20:03


Ja som jag har längtat efter detta.. Att min lille bebis ska bli stor.. Jag har hela hans tandregister på mina händer o armar o jag kan lova att det gör ont o det har blivit många bloddroppar.. 

 

Men så innan när vi sitter o soffan o myser o busar lite så känner jag i munnen på honom att det fattas tänder i underkäken så jag tittar efter,, ja det är inte det lättaste att se efter men så här såg det ut.

 


 

     

Han har tappat 4 tänder,, ja ser du det mormor nu jädrans ska vi väl slippa blodbadet hädanefter =)

 

Jag vill ju inte att min lille bebis ska bli stor, jag vill ha det så här för alltid,, minus valptänder =)

 

Nä då, jag är så glad att jag får se hur han växer till sig o lär sig saker, vissa går fort medans andra tar lite tid..

 

Vi måste ju busa lite =)
 

 

Det är så mysigt när han ligger o gosar så här med mig ♥ Den bästa stunden är,, eller inte den bästa utan den mysigaste är när han precis har vaknat o gosar o gnosar, det är så mysigt.

 

  

Han är helt utslagen efter busandet =) 

 

Ja han har haft svårt att koppla av i kväll, han har velat busa så han kommer nog att sova gott i natt,, hoppas jag.

 

Han har precis ätit mat så nu ska vi snart gå ut lite, vi hinner nog gå ut 2 gånger till innan vi somnar..

 

Det har varit en bra dag, vi har inte tagit några promenader men det har gått bra ändå. Vi har gått häromkring så han har nosat på vartenda grässtrå =)

 

God natt o sov gott.

 

NOSPUSSEN ♥

 

 

TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Ovido - Quiz & Flashcards