NEO LITEN BLIR STOR

Alla inlägg den 4 juni 2021

Av Neo Gustafsson - 4 juni 2021 17:56



Ja snälla mamma,  ta inte ut mig när det är så varmt. Tänk på att asfalten bränner mina små tassar. Jag vill hellre stanna hemma. Om du vill veta hur varmt det är så gå barfota på asfalten så förstår du vad jag menar. Det gör ont o det kan bli brännsår.


Jag stannar gärna hemma, ute i trädgården där det finns skugga. Det är så skönt för du har skaffat en parasoll där jag kan ligga o ha det bra ,, med en stor skål med kallt vatten.


Tänk på att när det är så varmt så känns det som jag kokar på insidan, jag kan inte svettas ni ni gör. Jag flämntar mer o mer. Jag behöver inga långa promenader mitt på dagen. Ta ut mig på morgonen eller på kvällen när det är svalare ute, då är det skönt för mig att komma ut.

 

Jag kan njuta av sommaren o värmen men där jag har tillgång till lite skugga o mitt vatten. Glöm aldrig att det ska finnas vatten för det behöver jag.

 

Jag har så roligt med mina leksaker ute o det är så skönt att kunna vara ute nu när det är så härligt väder. 

 

Tänk på våra små tassar när ni går på promenaderna, se till så att ni har vatten med er.

 

Ha en underbar sommar Önskar NEO ♥

 

 

 

 

 

 

TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Ovido - Quiz & Flashcards