NEO LITEN BLIR STOR

Alla inlägg den 9 juni 2021

Av Neo Gustafsson - 9 juni 2021 17:14


Vilket underbar väder vi har. Jag älskar värmen men det gör inte Neo. Han vill helst inte gå några promenader utan lägger sig o vila så ofta. Jag har ju burit honom länge o långt men nu väger han så mycket så jag orkar inte längre. Sist jag vägde honom vägde han 6,4 kg men han väger nog mer i dag. 

 

För 1 månad sen skickade jag efter en sak till Neo men det strulade o jag var sur, men det kanske var bra att det strulade lite dels för att jag fick den billigare o att mina fötter hann läka till lite bättre. Det är snart 1 månad sen jag gick mina längre rundor o jag har saknat dom.

 

 

Tänk att det finns så mycket man kan tugga på =)

 

 

Ja,, här har vi det jag beställde på nätet. En vagn till Neo så nu kan han följa med mig på mina längre rundor. 

 

 

I dag var första gången som vi var ute o gick med den. Jag var lite orolig för att det kanske inte skulle kännas bra eller funka,,, men det gjorde det. Den var lätt att köra o styra. Jag gick även på grus o en liten stig o det gick bra. Men,, när Neo satt längst bak o hade hela tyngden baktill så märkte jag att den var lätt att tippa så det får jag ha ögonen på.

 

 

Lille grisen, han har det så gott =)

 

Det finns många öppningar på vagnen så det är bra.

 

       

Jag har köpt en kyldyna till honom o den gillar han. Den har jag även med i vagnen när vi är ute. Plus att jag har med vatten både till honom o mig o lite godis till honom. 

 

 

Det är svalt o skönt på dynan.

 

 

Jag har dynan även i sängen så han sover så gott. Nu dom sista nätterna har han varit så duktig o sovit så bra. Det har varit fruktansvärt jobbigt länge på nätterna, han är precis som ett barn men nu håller jag tummarna att det är över.

 

 

Jag började skratta en morgon när jag var på toan o borstade mina tänder. Rätt som det är så kommer Neo med sin tandborste o tittade på mig precis som att han ville att jag skulle borsta hans tänder =)  Nä, det blir inget direkt borstande för han är lite trulig med det.

 

 

Han är hopplös i bland med sitt koppel. Han vill gärna hålla i sitt koppel när vi är ute o när jag tar av honom det så ska han bita i det o inte släppa taget, då kan det se ut så här =)

 


 


 

Så svalt o gott =)

 


 

Snarkelisnark =)

 


 
 
 Det var så mysigt att gå ut med honom o jag håller på att planera mina rundor. 

 

Önskar er en fin kväll där ute. Var rädda om er o varandra.

 

NOSPUSSEN ♥

 

 

TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Ovido - Quiz & Flashcards