NEO LITEN BLIR STOR

Alla inlägg den 20 juni 2021

Av Neo Gustafsson - 20 juni 2021 21:00


Ja nu får man faktisk gnälla lite när det har varit så här varmt som det har varit ett par dagar. 

 

Vi har inte kunnat ta våra promenader o det saknar jag men så fort det blir lite svalare så går vi igen.

 

Neo har blivit jättestor kille nu.. Nu kan han lyfta både höger o vänster ben för att kissa,, innan kunde han bara det med höger o var han inte på rätt sida om trädet så gick han runt =)

 

i går var jag inne o köpte honom en ny säng o den gillade han. Han ska ju även bära runt på den här tunga sängen men den får han inte leka med. 

 


 
 

Jag hittar inte alltid hans saker,, då hamnar dom under bordet =)


 

Älskar myset ♥

 


 
 
 
  Han var så söt när han satt o tittade på tv;n. Huvudet gick från sida till sida ♥

 

 

Tack mamma för min fina säng ♥

 

 

Det gick inte jättebra med kyldynan i sängen, det knölade ihop sig.

 

 

Men han delar gärna sin dyna med sina vänner.

 

 

Hej mamma =)

 

 

Ah tusan hittade du mig =)

 

 

Neo o hans älskade Kanin ♥


 


 

Vi har så mysigt på våra promenader.


 

En liten rackare hamnade på fel sida men hittade rätt igen.

 


 

Tänk om det kunde blåsa så här nu.

 


 
 
 
 
  Nu önskar Neo en god natt.. NOSPUSSEN ♥

 

 

TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Ovido - Quiz & Flashcards