NEO LITEN BLIR STOR

Alla inlägg den 26 juli 2021

Av Neo Gustafsson - 26 juli 2021 12:39


Ja mamma tycker att jag har så fina ögon o jag får alltid beröm när vi är ute o går att dom är fina,, ett blått o ett brunt öga. Ja sen tycker dom ju att jag är väldigt söt oxo, då busar jag lite mer med dom så dom ska fortsätta klappa mig o busa lite mer. 


 

Mamma duschade mig i torsdags för jag skulle ju klippa mig i fredags. Det är så skönt o svalkande när jag har fått duscha lite för det har varit riktigt varmt. Nötbrunt öga =) 


 

Mitt isblåa öga =) 


 

Nämen,, där var ju båda två =)


 

Det är både ljusblått o lite mörkare blått innerst.


 

Titta så långhårig jag har blivit sen den 17 maj då jag klippte mig, men nu ska jag bli kort igen. Älskar min LILLE kanin ,, den drar jag runt med.


 

En bild på mig hur lång päls jag har innan jag klipper mig.


 

Mamma tyckte att det var konstigt att jag hittade till rätt dörr,, eller att jag visste hur jag skulle gå för jag har ju bara varit hos Anette 1 gång..


 

Tycker ni inte att jag har blivit fin,, det är så kort o skönt nu.


 

Mamma bara snuffsar på mig o säger att hon älskar alla underbara färger som jag har. Mitt silvergråa har kommit fram ännu mer..


 

Det var en liten jobbig dag, det tar på krafterna att åka in till stan men mamma sa att jag var så duktig. Det var ganska varmt oxo men jag vilade i gräset.


 

Vilken tur att jag har min kyldyna, den är så bra o svalkar. Sen är ju fläkten oxo på..


   

Mamma säger att jag snarkar,, men jag tror henne inte, det är hon som snarkar.


Allt som är ditt är mitt o allt som är mitt ska du ge tusan i mamma.


 

Vem i herrans namn har hänt upp dessa spöken mitt på ljusa dan,, dom ska ju komma på nätterna. usch så läskigt det var.


 
 

Jag träffade på min kompis Urax,, han är så busig ska ni veta. Men det är roligt att ha kompisar..


 

Mamma säger att jag får tuppjuck men jag har ingen aning om vad det betyder ?


 
 

Tänk så gott allt doftar.


 
 
 Mamma tycker att min rumpa är så söt när jag går o vickar på den. 

Ja nu är det dags att gå ut igen,, mamma nu går vi... 

 

NOSPUSSEN ♥

 

 

TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2021 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Ovido - Quiz & Flashcards