NEO LITEN BLIR STOR

Alla inlägg den 10 februari 2021

Av Neo Gustafsson - 10 februari 2021 19:15


Inatt väckte Neo mig o behövde gå ut o göra sitt o sen somnade han om igen. Sen vaknade jag kl 8 o han låg fortfarande o sov lite till innan han orkade upp..

 

   

Han ska alltid ha sin lilla råtta i sängen o det får han gärna, han bruka leka lite innan han somnar.. 

 

 

Vi tränar lite på att vara i buren o det går jättebra. Jag lyfter in honom o sen kan han stanna där en bra stund, men jag stänger inte dörren än utan jag tar det försiktigt o han tycker om att bita på mattan =)

 

Men varför ska jag inte dra omkring sängen när jag kan,, det är ju hur lätt som helst men mamma tycker inte om att jag lekar på skyddet för där ska jag göra annat =)

 


 
 
Han är duktig med kopplet, det blir bättre o bättre för varje gång han har det på sig. Så nu är det koppel, bur o lite tur =)

 

Han har varit inne hos mormor idag oxo o det funkar jättebra. Han vet precis vart han ska gå, jag hinner knappt stänga min dörr förrns han sitter utanför mammas =)

 

Han är så go när han är lite trött, han vill vara nära o burrar upp sig mot halsen på mig så jag brukar dansa lite med honom.. Det gjorde jag även med Teddy, vi kunde dansa hur länge som helst.

 

Neo har haft en bra dag, bus o lek, mys o sova precis som det ska vara för en liten bebis ♥

 

Dröm Sött. Nospuss ♥

 

 


Tidigare månad - Senare månad

TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2021 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Ovido - Quiz & Flashcards