NEO LITEN BLIR STOR

Alla inlägg den 14 februari 2021

Av Neo Gustafsson - 14 februari 2021 21:36



Idag har Neo haft sin allra första promenad utanför min gräsmatta. Det har ju varit så kallt o han har frusit nästan direkt så därför har det inte blivit nån innan. Vi väntar på en tröja till honom men den har inte kommit än. Har kollat inne i stan men det är alltid dom små storlekarna som går åt först så det har inte funnits nåt.

 

 

 


 

Han kunde inte koncentrera sig o kissa för det var så många nya dofter så jag gick ut med honom i trädgården o då kissade han.. 

 

 

 

När vi kommer in igen så håller jag på lite vid diskbänken o han sitter o tittar på mig o vill nog säga nåt i stil med att tappar du nåt så är det mitt bara så att du vet det..

 

   

 

När jag hade kommit hem från min promenad var jag så frusen så jag duschade o när han kom in till mig igen så skulle han visst "hjälpa" mig att klä på mig genom att springa iväg med mina tofflor o dra i mina byxor =)  

 

 

Han låg på mitt bröst först o sen gled han sakta ner i soffan så jag la filten över honom.. Sen när han vaknade så skulle vi gå ut o kissa lite.

 

 

Så jag tog på honom kopplet o han la sig i min säng o somnade =) Nä det är verkligen inte lätt att vara liten med allt som händer. Men han vaknade till liv igen o gick ut o busade lite o gjorde det han skulle.

 

 

I morse var det dags att väga honom igen o han är duktig på att äta o gå upp i vikt så nu väger han 2 kg. Han börjar blir stor lillkillen. 

 


 

Han är så otroligt mysig när han vill gosbusa =) Jag skulle kunna sitta så här med honom hela dagarna. Älskade Neo ♥

 

Han har varit hos mormor o busat med henne i dag oxo. Snart kan vi bara öppna dörrarna o han springer över,, så som Teddy gjorde. Vi ringer o säger att han kan komma in då öppnar vi dörrarna o han får springa över. Det är på samma markplan så det är ingen fara. Det är inte många steg heller så det går bra.

 

Nu är det snart dags att lägga sig o hoppas att natten blir bra o att han får sova gott.. Ja han sover duktigt o han sover även bra på dagarna o det är viktigt.

 

Dröm Sött ♥

 

Nospussen ♥

 

 

Tidigare månad - Senare månad

TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2021 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Ovido - Quiz & Flashcards