NEO LITEN BLIR STOR

Alla inlägg den 13 februari 2021

Av Neo Gustafsson - 13 februari 2021 19:10


Lördag hela dan. Han är en rackare på att busa o hålla i gång. Han är så rolig när han får sina spel o springer runt o hoppar. Han är som en ko på kosläpp =)

 

Han älskar att buffla o leka i snön så det är roligt att se. Sen så är det mycket ljud oxo,, fåglar som kvittrar o hundar som skäller så det finns mycket att både lyssna på o se.. 

 

 

Här låg han på mitt bröst men "gled" ner först på kudden o sen soffan =) Nä han får inte vara i soffan ,,,, än för jag vill inte att han ska trilla ner o slå sig.

 

 

Nu tar jag kopplet o går själv så du behöver inte följa med mig säger Neo =)

 

   

Han har ju kommit på att han kan hålla i sitt koppel själv o springa runt o snubbla =)

 

 

 

Ja älskar den här bilden, öronen flyger som tusan på honom. Det är ju inte så lätt att ta kort på honom men jag går så gott jag kan. 

 

 

Nu kommer han nära buskarna så dom ska han äta på, det är inte lätt att bana väg när han kommer så han inte ska äta en massa skräp för han tror ju att allt som ligger på marken är hans =) Jag måste vara rädd om hans lilla mage.
  

 

 


Han vill ju så gärna leka med mammas katt Bailys men han vill inte. Men det går lite bättre för varje dag som går så dom kommer nog att bli vänner tillslut. Han har varit inne hos mamma idag så dom har busat o myst. Det märks att han trivs med att gå mellan oss som han gör o det är bra att han vänjer sig.

 

Han är så duktig med allt. Jag har borstat honom i dag o han var duktig, kanske inte helt stilla men det gick bra ändå. Har även försökt borsta tänderna på honom, men han tuggar på tandborsten o det gör inget för han vänjer sig. Sen har han hoppat in i sin bur flera gånger hur lätt som helst o han kan när som helst gå ur den oxo för båda dörrarna står öppna. 

 

Det kommer kanske inte bli lika lätt när man ska åka i bilen eftersom han inte är van vid vare sig bil eller stängd bur men vi tar det försiktigt med allt.

 

Vi har busat lite nu så nu la han sig o sova lite,, jag tror att jag ska lägga mig jämte honom o mysa lite, nä det är lite för hårt på golvet, får se om han kommer upp till mig, jag bara älskar när han sover på mig.

 

Dröm Sött. 

 

Nospussar ♥

 

 



Tidigare månad - Senare månad

TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2021 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Ovido - Quiz & Flashcards