NEO LITEN BLIR STOR

Alla inlägg den 15 februari 2021

Av Neo Gustafsson - 15 februari 2021 20:00


Ja kan man annat än att vara glad när man har en liten huligan som får sina spel o hoppar runt som en galning men som sen kommer o lägger sig på mitt bröst o gör så jag slappnar av av hans andetag ♥

 

   

Han ligger o busar i min famn. Han älskar att ligga på ryggen både när han ska sova o busa.

 

   

Han somnar först på mig ,, sen glider han ner först på min kudde o sen ner på soffan. Han får inte vara själv i soffan än eftersom han kan ramla ner o slå sig. 

 

     

Jag har ju köpt en vanlig bitring som är till barn som han har fått o tugga på. har även en som jag köpte i en djuraffär som är som en bitring så han använder båda två.. Jag kan lova att det tuggas för fullt både på leksakerna o på mig o mormor. Jag har massor med kärleksbett,, fick ett på hakan idag men det är sånt som händer.

 

Jag har även börjat att stänga dörren om honom i lägenheten. Min sovrumsdörr men det varar bara i kanske 15 sekunder o sen får han komma ut igen o det har gått bra. Så det är bara att utöka tiden o träningen. 

 

I morse gjorde han nåt igen,,,, jag hann inte med helt enkelt så han åt upp sitt bajs,, allt åt han upp o jag höll på att kräkas. Man får passa honom hela tiden o jag går ut med honom ofta så att han ska få in att det är ut vi ska när han behöver gå på toan o han är så duktig med det men ibland händer en liten olycka o det får det göra för han är bara 11 veckor så han håller på att lära sig.

 

Jag håller även på att försöka få in i att han ska sitta. Jag har köpt hundgodis som han ÄLSKAR, han är helt galen i det godiset. Han får inte mycket godis, bara nån liten bit o då kör jag med sitt sen kommer jag att utöka även där att han ska lära sig andra saker, men sitt är först..

 


 


 

Älskar när han ligger o busar men jisses vad ont det kan göra när han biter o inte släpper taget.. Jag förstår inte hur han har den styrkan i munnen o kan hålla kvar o det gör riktigt ont o då har han inte fått alla valptänder än =) Det blir roligt =)

 

Var även ute en snabbis med honom i dag igen mellan husen o det gick jättebra att ha honom i kopplet,, men han gör inte sina behov ute så när vi kommer hem igen så får jag gå ut i trädgården o då kissade han. Men,, det kommer att bli bättre för när det är varmare ute så kan jag vara ute längre o vänta ut honom, det gör jag inte nu när det är så kallt.

 

Nu ska jag lyssna på Kalla Fakta, det handlar om Svenska kennelklubben..

 

Dröm Sött.

 

NOSPUSSEN ♥

 

 


Tidigare månad - Senare månad

TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2021 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Ovido - Quiz & Flashcards