NEO LITEN BLIR STOR

Alla inlägg den 18 februari 2021

Av Neo Gustafsson - 18 februari 2021 20:22


Jag har precis anmält Neo till en tävling, jag skulle bli så glad om ni ville rösta på honom.

 

Ni hittar honom HÄR

Av Neo Gustafsson - 18 februari 2021 16:09


Idag är lille giisen 12 veckor, tänk vad tiden går fort. Jag var ju inte med från början så det känns konstigt att han redan är så gammal .. Men han är duktig o nu har jag börjat gå ut lite mer bland husen o inte bara i trädgården. Det är inte så kallt nu o han är duktig. Det är en stor värld för honom ,, många dofter o många ljud. Han kan vara lite försiktig ibland men för det mesta så kan man tro att han är världsvan =)

 

Jag blir ju så glad för alla framsteg han gör o jag hejar på minsann.. Han ska veta att han är duktig o att det han gör är rätt o han blir glad oxo när jag berömmer honom.

 

Han har ett godis som han bara älskar, men han får bara nån liten bit ibland men det är ett godis som jag kan fortsätta köpa.. När jag säger namnam så kommer han o blir överlycklig =)

 

Den här lille giisen kan verkligen sova hur som helst o det händer att han sover med ögonen öppna.. Det gjorde även Teddy ,, väldigt ofta.. 

 

Han har varit inne hos mormor igen, ja han är där varje dag, flera gånger om dagen o han vet precis vart han ska gå =)

 

 

Han låg först på mig sen gled han ner på kudden o sen halvvägs ner på filten.. 

 

Förr så fick valpar inte gå i trappor men idag är det inte så farligt som då,, när Teddy var liten. Men man måste kolla så att det inte är halt o att dom klarar det så dom inte gör sig illa. NEJ jag skulle aldrig utsätta honom för nåt som han tvekar till eller inte klarar av.. Jag är väldigt försiktig med honom o lär honom i hans egna takt, det gäller även våra promenader. 

 

Idag har vi varit ute 2 gånger, han bajsade faktiskt ute för första gången idag så det är ett stort framsteg.. Men,, sen kan han vänta med att kissa till vi kommer hem igen o är ute i trädgården, men så får det bli då. 

 

Nu ska jag mysa lite med honom. Ha en fin kväll ♥

 

NOSPUSSAR ♥

 

 

Tidigare månad - Senare månad

TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2021 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Ovido - Quiz & Flashcards