NEO LITEN BLIR STOR

Alla inlägg den 16 februari 2021

Av Neo Gustafsson - 16 februari 2021 20:45


Ja det är ju klart att en sån här liten sötnos får besök när dom får reda på att han har flyttat hem till mig.

 

Jag ringde sonen/svärdottern o ville videoprata på messenger så det gjorde vi o jag visade upp Neo så barnen vrålade rätt ut o ville komma hit så det fick dom göra.

 

 

Mina 2 killar,, dom fyller år på samma dag. Den 3;e december. Marcus föddes 15;38 o Neo 15;04 =)

 

 

Svärdottern ville mysa oxo o det gillade Neo.

 

 

Bröderna bus,, oh så jag älskar er o saknar er ♥

 

 

Lillebror är rädd för hundar så det var lite jobbigt för honom, men vi ska nog se till så att han kommer att våga vara nära Neo, det kommer att gå bra.

 

 

Neo älskade att bli busad o kelad med, han tar alla tillfällen han får o det gör jag oxo.

 

   


 
 

 


Sanna tittade förbi oxo en snabbis när hon var hemma från storstan. Hon o Tilda var ju med mamma när hon hämtade hem honom. När jag hade Teddy så fick Sanna, Linus o Tilda köpa in sig på Teddy så dom betalade 1;50 kr var ,, där kom dom undan =)

 

 

Sen har ju Rohde varit o hälsat på oxo o myst lite. Det är roligt att hon får träffa Neo lite o det blir mer sen när vädret blir bättre o när coronan blir bättre,,, OM det blir det vill säga ?

 

Sen har ju även syrran, svågern, Tilda, Linus o Julia varit här men jag har inga kort på dom tillsammans med Neo för dom var här bara en snabbis.

 

  

 

Han har varit duktig. Inga kluttar uppätna i dag,,, än ska jag väl säga dagen är inte över än. Han har varit ute på 2 promenader mellan  husen här. Sista gången frös han lite så jag bar honom o sen gick vi in. Han har kissat på promenaden men inte bajsat men det kommer det oxo. Det är så mycket som händer runtomkring så han hinner väl inte med =)

 

Nu ska vi gå in till mormor o säga god natt så det önskar vi er oxo. Dröm Sött. 

 

NOSPUSSAR ♥

 

 

Tidigare månad - Senare månad

TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2021 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Ovido - Quiz & Flashcards