NEO LITEN BLIR STOR

Alla inlägg den 17 februari 2021

Av Neo Gustafsson - 17 februari 2021 15:50


Ja den lille giisen är så rolig. Han får mig att skratta av hans upptåg. Han låter som en liten gris många gånger, både när han leker o när han sover så därför blir det att jag kallar honom ibland för giisen =)

 

Vi har varit ute på en liten promenad idag igen mellan husen. Det har snöat men det var inte så kallt o det gick bra även att han inte kissade ute, det gjorde han när han kom ut på min trädgård, jag gick ut dit direkt när vi kom in för jag förstod att han ville kissa.

 

Vi tittade in hos Rohde en liten sväng, ja jag satt i trapphuset o sen gick vi o ringde på hos min granne så hon fick träffa honom  o hon tyckte att han var så söt. Hon hade sett oss ute i går tror jag det var så hon hade sett honom på avstånd. Men jag ville glädja henne nu när det är corona, det blir lätt för mycket negativt o sånt som är ledsamt så jag visade upp min lille skatt för henne o hon blev glad.

 


Han älskar snön o är toktig ,, han buffar runt o ramlar omkull många gånger men han slår sig inte. Han tycker det är roligt med snön men jag tycker att det kan räcka nu. 

 

 

 

När vi kom in så var han trött o nu ligger han vid mina fötter o snarkar gott. Det tar på krafterna att möta den stora världen.

 

Än så länge har han inte gjort nåt inne men dagen är inte slut än men jag håller tummarna. Jag går ut med honom väldigt ofta så han ska förstå att man går ut när man behöver kissa. 

 

Det kanske blir en liten runda till, måste kolla först hur kallt det är ute. Han har ju kläder men dom är stora o när jag tittade i stan så hade dom men det kostade över 600 kr o det vill jag inte köpa för det växer han ur snart. Det är beställt så det borde komma snart. 

 

Synd att jag inte kan sticka då hade jag gjort det. Men det finns så mycket fint på en sida o dom har ingen frakt heller,, farligt billigt =)

 

Nu tar vi lite siesta =)

 

NOSPUSSEN ♥

 

 

Tidigare månad - Senare månad

TRANSLATION

Presentation

WWF-INSAMLING-NEO

 

OM NI KLICKAR PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MIN INSAMLING   

 

Besöksstatistik

Online

Besökare online:

MITT NYA LIV66

 

Klicka på mammas bild så kommer du till hennes blogg.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

BILD & TEXT

EGNA TEXTER SAMT

 

FOTOGRAFIER SOM LÄGGS UT PÅ BLOGGEN SKA STANNA KVAR. DOM FÅR INTE KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT.

 

Copyright By Anneli Gustafsson

(current year)

Sök i bloggen

MITT INSTAGRAM

  

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL MITT INSTAGRAM. VÄLKOMMEN. 

 

DOMARKOMPENDIUM

  

Klicka på bilden.

 

HUNDRAS GUIDE

 

Klicka på bilden för att läsa om rasen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2021 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

TWINGLY


Ovido - Quiz & Flashcards